Noile Nestle Cheerios® Ovaz


Activitatile noastre din zona #CVd 2020 sunt din ce in ce mai interesante. Astazi, folosind imaginatia celor 2M am folosit noile cereale integrale din ovaz, pe post de material in creatia zilei. Am executat un pom fructifer, sa zicem mar, un mar batran, cu roade bune, prietenos cu copiii, in care florile, fructele, frunzele si zapada sunt reprezentate de cereale. Ideea in sine i-a venit lui tati aseara, cand, poftind la camara cu bunatati, a aflat si el de noile cereale Cheerios cu ovaz si mar si scortisoara. Nestiind ca sunt pentru testare, in campania initiata de Buzzstore, am ramas fara, aproximativ, jumatate de punga, dar, nu-i nimic, ne ajung, sunt muuuuuulte!
Atentie! Dau dependenta! De la un adult citire.
Cum va spuneam, tati a venit cu ideea, cei doi M. au executat, iar mami a ascultat indicatiile astfel incat, plansa de lucru, pe jumatate comestibila, sa iasa precum isi doreau.
Rezultatul il vedeti mai sus:90% din lucrare este munca celor mici, eu doar am supravegheat si fotografiat. 
Sa va spun cateceva despre aceste cereale: 
Cerealele reprezinta o importanta sursa de fibra si ofera combinatia potrivita de gust si beneficii. Important! Cerealele Nestle Cheerios Ovaz nu contin arome artificiale sau ulei de palmier si nu necesita timp de hidratare. 
Recomand cu incredere sa le incercati! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

fa music vibe sau copilaria anilor 90

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific