Biscuiti cu cocos si o inimioara din partea celor doua M


♥ 
Am aflat, nu de mult, ca, de la nuca de cocos se valorifica absolut totul. In interior avem apa, dar si miezul din care se produce lapte, ulei, nectar si zahar. 
In plus, s-a descoperit ca, din coaja nucii de cocos se poate fabrica un material care poate fi folosit pentru interiorul autoturismelor, ca inlocuitor al materialelor sintetice utilizate de obicei.
Reteta mea pentru voi este una adaptata copilasilor. 

Ingrediente folosite:
- 30 grame unt/ulei de cocos (folosim un ulei bio/vegan);
- 40 grame de zahar pudra din nectar de cocos sau orice tip de zahar pudra;
- un praf de sare (obligatoriu neiodata);
- 50 grame fulgi de cocos (eu folosesc varianta de fulgi taiati marunt, dar grosier, se simte foarte bine laptele din fulgi;
- 60 grame faina, eu folosesc de soriz, dar puteti folosi orice tip de faina cu care copilul este obisnuit;
- o lingurita praf de copt vegan, am folosit eu, puteti folosi varianta clasica, daca nu sunt probleme cu digestia copilasilor;
- miezul unei pastai de vanilie sau o fiola esenta vanilie sau extract de vanilie;
- 4-8 linguri cu apa;
- fulgi de cocos pentru ornat. 

Mod de preparare (simplu):
Se pune imtr-un castron din sticla uleiul de cocos, zaharul si sarea si se amesteca, pana la omogenizare, luand forma unei paste. Peste pasta formata se adauga fulgii de cocos, faina si praful de copt cernute si din nou amestecam. Vanilia va innobila compozitia preparata, apoi, toata familia va fi atrasa de mirosul divin, activat de apa adaugata in aluat. 
Vom pune compozitia la frigider pentru o ora, apoi vom forma bilute pe care le vom aplatiza usor cu degetele si vom trece biscuitii astfel formati, prin fulgi de cocos.
Ii asternem pe foaie de copt, atentie! foaie de copt fara ceara, asezam apoi in tava de copt si ii vom astepta cuminti, timp de 40 minute, in timp ce se coc in cuptorul incins la 160 grade. 
Ultimii mei biscuiti i-am creat cu o ustensila pentru ornat tortul/un pos foarte simplu, de unica folosinta, caruia i-am atasat o forma. Modelul il revedeti in fotografia atasata. 
Sigur va vor placea. Copiii mei ii prefera cu lapte de cocos facut in casa sau cu lapte de migdale, de asemenea, preparat in casa. 
Pofta buna! 


 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

fa music vibe sau copilaria anilor 90

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific