Acvariul Comoara prieteniei





Am primit o provocare de a hiparticipa in cadrul unui concurs initiat de ISJ "Culori si forme" iar tema a fost acvariul de acasa.
N-am stat prea mult pe ganduri si ne-am executat. Am lucrat in echipa: M. pe de o parte a colorat personajele (pestisorii, crabii, algele, delfinii, mantacornii, sirenele etc, apoi le-a decupat), iar eu m-am ocupat de "apa" acvariului, de lipit si montat piesele ca intr-un puzzle de marimea ferestrei. M-a bucurat mesajul de final al copilului: va ramane asa, nu il vom da jos niciodata!
Adevarul este ca face umbra, iar albastrul acesta este foarte relaxant. Incercam sa il pastram cat mai mult timp posibil. 

Timp de lucru: 
- 4 ore cu mici pauze.

Materiale folosite: 
- imagini din scene marine, decupate din cartile de colorat (avem multe);
- aracet;
- o rola saci gunoi culoare albastru (nu i-am utilizat pe toti) ;
- foarfece;
- culori si carioci;
- hartie glase;
- putin nisip si cateva scoici. 
Rezultatul apasand aici :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

fa music vibe sau copilaria anilor 90

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific