#omegaplex @buzzstore

haideti sa testam impreuna vopseaua de păr Schwarzkopf Color Expert care nu deteriorează firul de păr, îmbogățită cu tehnologia #buzzcolorexpert#omegaplex, o tehnologie revoluționară folosită în saloanele profesionale. Tehnologia omegaplex prezentă în colorant protejează micro legăturile împotriva deteriorării în timpul vopsirii sau decolorării părului. Am primit coletul cu produse spre testare de la @buzstore, iar astazi, mi-am facut curaj si am aplicat vopseaua. Mai jos se vad rezultatele.
Saten natural - asta-i pofta ce-am poftit. Diferenta nu este foarte mare, nu asta mi-am dorit, erau ceva fire albe care isi faceau de cap; am preferat sa pastrez culoarea naturala si ma bucur ca exista o vopsea care nu afecteaza firul de par si, fiind pentru a doua oara, ma bucur ca exista o culoare care sa raspunda cerintelor mele, iar tehnologia omegaplex imi va permite utilizarea acestei vopsele ori de cate ori va fi nevoie, fara niciun impediment. 
Pasii sunt simpli 1, 2, 3 si rezultatu-i cel dorit
Multumesc @buzzstore si Schwarzkopf pentru aceasta experienta.

Culoarea rezista daca parul este spalat cu tratamentul reparator dupa 3 saptamani de la vopsire. In seara aceasta l-am aplicat si, se poate observa cum firul de par luceste, plus ca nuanta este la fel de intensa.




Comentarii

  1. Foarte tare campania!

    Eu folosesc de câțiva ani acesta marca de vopsea pt par si pot sa spun ca sunt multumita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si folosesc culoarea saten tot pentru a acoperi firele albe care ma deranjează :) dar si pentru ca este atât de aproape de culoarea mea naturală!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

fa music vibe sau copilaria anilor 90

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific