dove - buzzstore

 BUZZStore si #buzzdove mi-au trimis un colet pe care il voi testa cu mare drag. Voi reveni cu detalii privind campania. Multumesc penru selectie.                                                                                                  Mi-am transformat ritualul zilnic intr-un act de ingrijire si am oferit mainilor mele un rasfat bine-meritat. Stiati ca sapunul lichid potrivit poate transforma spalarea mainilor intr-un act de frumusete? Ei bine, da! Chiar cred acest lucru. La mine se vede zilnic. Pielea mainilor ramane fina si delicata. Astazi am cumparat si sapunul lichid si solid Dove, cu castravete. .imi place intreaga gama de produse Dove. #buzzstore & #buzzdove



Comentarii

  1. Super faina aceasta campanie de testare! Si eu am fost norocoasa sa fiu selectata! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesc produsele Dove de ceva vreme si sunt foarte multumita de rezultat!

    Printre produsele de top imi plac săpunul lichid cu castravete si deodorantele cu pompița varianta original cat si varianta cu castravete!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

fa music vibe sau copilaria anilor 90

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific