Ursus Cooler. Cea mai suc bere sau celmai bere suc fara alcool.


Astazi, in Constanta, pe faleza Cazinoului, am primit spre testare o bautura noua de la Ursus, o bautura fara alcool, cu gust placut de fructe si mei: berea fara alcool, Ursus cooler cu visine si grapefruit. Parerea mi-am exprimat-o deja pe www.ursuscooler.ro
Mie imi place savoarea visinelor, lui I. i-a placut gustul de grapefruit. Dar, am vazut ca exista si aroma de lamaie. Am cumparat si varianta cu lamaie. Din cele trei variante gustate, raman cu gustul de visine, care, mi-a inundat papilele gustative.
Sa fii cool 😎 cu o bere Ursus este la indemana oricui. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Campanie BUZZStore -Testul Silan aprilie 2016

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific