Cadoul ideal pentru persoana draga/rucsacul alesa.ro

Dragii mei cititori,
Astazi, am ales ca subiect de discutie modalitatea de a alege un cadou si cateva aspecte de care trebuie sa tinem cont, atunci cand facem alegerea acestuia:

*- in functie de tipul de relatie pe care il avem cu acea persoana (grad de rudenie: imi este sora/frate, parinte, matusa/unchi, imi este prieten, imi este sef, imi este profesor etc) - in functie de acest aspect, cadoul poate fi:
personal - produse de ingrijire personala, haine, accesorii (posete, curele, portofele, portmonee, pantofi etc), cadouri personalizate etc.
* oficial - cadouri ce tin de statutul persoanei, profesie, amintiri din vacante, cadouri pentru casa, cadouri in functie de anotimp etc.

- in functie de genul persoanei- masculin sau feminin.
Cand vrem sa oferim un cadou, cand vine vorba de genul persoanei, singura diferenta ar fi ca: femeile sunt atente mai mult la detalii, pe cand partea masculina, este pragmatica, punand accentul pe continut.

- in functie de varsta - daca este tanar sau are o varsta inaintata.
 * unui copilas ii poti oferi in dar dulciuri (daca regimul alimentar ii permite si daca stii ca familia acestuia accepta), carti viu colorate, culori, acuarele etc;
* unui tanar ii poti oferi obiecte in scop educativ (carti de studiu, teste de personalitate, carti religioase etc), obiecte pentru joc si distractie sau pentru dezvoltarea abilitatilor;
* unui adult ii poti oferi cadouri potrivite ce le poate utiliza in scop decorativ, cu rol de deconectare de la grijile zilnice.
* pentru persoanele de varsta a 3-a, cadourile potrivite sunt cele pentru pastrat amintirile - albume, rame foto, calendare personalizate etc.
Pentru ca este ziua mamei, imi doresc sa ii ofer ceva ce i-ar fi util, un cadou pe care sa-l poarte cu drag. M-am gandit la un accesoriu, de preferat un rucsac din piele, fabricat in Romania. Si, pot sa spun ca, am cautat ceva timp, pentru ca, un obiect bine facut nu il gasesti orisicum. Producatorii romani sunt cautati peste hotare si le sunt apreciate mult mai mult lucrarile. Ma bucur ca, de data aceasta am gasit o modalitate de comercializare, mult mai comoda, fara deplasare, online, in magazinul https://www.alesa.ro/, cu recenzii pozitive si produse de calitate (https://www.alesa.ro/rev/marturii).
Magazinul online dispune si de o pagina de facebook https://www.facebook.com/www.alesa.ro/ unde putem urmari imagini reale cu accesoriile dorite. Multe din produse le-am intalnit la Pavilionul Expozitional din Constanta. Atunci nu eram in cautare de cadouri, insa, am fost interesata si am testat calitatea posetelor.
Sa va arat cateva imagini reprezentative, ce accesorii mi-ar placea sa port sau, mai bine spus, sa primesc de la cei dragi ;)
Cele doua modele le pot folosi vara, sunt usoare, mici, incapatoare si vesele. Pe cea cu pisici o are o prietena de la Iasi. Mi-ar placea sa o pot purta si eu. Pisicile sunt minunate :)
Acestea le-as purta zi de zi, la birou, sunt mult mai incapatoare, pielea este moale si dau un plus de eleganta.
Revenind la ideea mea, am gasit pentru mama, un rucsac frumos, bine lucrat, https://www.alesa.ro/p/rucsac-de-dama-din-piele-gri-cu-tinte-cu-inchidere-asimetrica-chic - un rucsac din piele de culoare gri, din piele de buna calitate.

 Imi amintesc ca, de curand, mi-a aratat ca si-a cumparat o pereche de pantofi sport in nuanta rucsacului si stiu ca isi doreste, de ceva vreme, un rucsac de piele. Din descrierea generoasa de pe site, reiese ca rucsacul este incapator, pielea este moale  si foarte comod de purtat.

 Ma bucur ca am gasit produsul pe masura. Revin cu impresii si fotografii cand mama va veni in vizita la noi. Sigur il va purta cu drag. Sunt sigura ca am facut alegerea perfecta. Recomand cu mare drag magazinul www.alesa.ro
Succes in alegerea cadoului ideal.
Bucurii multe!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Campanie BUZZStore -Testul Silan aprilie 2016

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific