Campanie BUZZStore-Silan - Aprilie 2016

 Campanie BUZZStore-Silan - Aprilie 2016




Recunosc ca sunt o mare consumatoare de "nou", asa ca, mi-am propus lunile trecute sa colind hypermarket-urile in cautare de "nou". L-am gasit! Pe multe rafturi. Mi-a ramas gandul la un produs pe care majoritatea il foloseste. Eu, mai rar, dar, il folosesc. Este vorba despre balsamul de rufe, dar, nu unul oricare, ci, unul care m-a multumit inca de la prima utilizare si, al carui client, i-am ramas fidela, Silan. Pana sa vad noul ambalaj si ingredientele, foloseam Silan albastru, clasic. Imi place mult, dar, parca, aveam nevoie de o schimbare si, iata, a aparut. Multumesc, Silan!




L-am lasat pe raft pentru ca, inca mai aveam acasa, dar, am decis sa-l cumpar la terminare. Surpriza, insa! BUZZStore m-a surprins placut si de data aceasta, selectandu-ma in campania dedicata noului balsam si, mi-a trimis acasa un colet pentru mine si 10 prieteni ai mei.

Multumesc, BUZZStore!



Coletul trimis spre testare, cuprinde:
- noul Silan Soft@Oils gramaj 1,5l;
- 10 mostre Silan Soft@Oils pentru prieteni;
- 10 brosuri informative pentru prieteni;
- 1 cadou - umeras imbracat in satin, special pentru hainele ce proarta minunatul parfum Silan;
- ghidul de buzz care insoteste fiecare campanie BUZZStore.



Noul Silan, m-a cucerit!
L-am testat pe rochitele fetitei, camasile albe de servici, paturi, perdele, am reimprospatat aerul camerei, am curatat pensulele pentru machiaj si am invatat inca o data, din pliantul pus la dispozitie, spre informare, care este dozarea corecta.


                










Secretul nu l-am tinut doar pentru mine, l-am impartit prietenilor.



Am ramas uimita de puternicul parfum si de durata de pastrare pe haine, a acestuia, dar si de multitudinea de intrebuintari. Il voi folosi cu siguranta.

Comentarii

  1. Este o alegere minunata, sunt sigura ca ii vei ramane fidela

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat produs. L-am încercat si eu pe hainele copiilor, cu toate ca am fost sceptică la inceput. Il vom folosi cu siguranta. Este un minus care dezavantajeaza: ambalajul in cantitate limitată fata de alte produse.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat produs. L-am încercat si eu pe hainele copiilor, cu toate ca am fost sceptică la inceput. Il vom folosi cu siguranta. Este un minus care dezavantajeaza: ambalajul in cantitate limitată fata de alte produse.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai multe intrebuintari, de calitate, un balsam excelent marca #buzzsilan!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

fa music vibe sau copilaria anilor 90

#dove-edit stiintific