rutina spalatului pe cap sau despre ce produse noi am mai descoperit - AVON ADVANCE TECHNIQUES

Sunt foarte sensibilă când vine vorba de îngrijirea părului, pentru că, dacă produsele nu sunt bune, scalpul meu se răzbună. Singura obiectie pe care o aveam la șamponul pe care il foloseam zilnic era ca imi usca varfurile prea tare. In incercarea mea de a gasi produse care sa imi hidrateze parul, am gasit gama Avon Techniques Reconstruction. 

Șamponul ajuta la fortifierea si repararea parului deteriorat, oferindu-i un aspect sanatos si lucios. 

Balsamul din aceeasi gama ma ajuta sa imi descalcesc parul foarte usor, textura parului meu fiind uscata, deasa, fir gros si cu tendinta spre carliontare, marime 3b si 3c a suvitelor carliontate. Balsamul se poate folosi si ca leave-in ceea ce ma bucura enorm. Mirosul persista mult timp dupa spalare.

Uleiul ser l-am folosit la 5 zile si am realizat ca este ceea ce cautam pentru ca mi-a refacut firele de par uscate. Uleiul hidrateaza firele de par distruse, de la radacina pana la varfuri. Uleiul de cocos din compozitia produsului, hidrateaza firele de par distruse, de la radacina pana la varfuri si regenereaza si intareste firul de par si ii ofera un luciu stralucitor si textura matasoasa.
Ma bucur ca am descoperit un produs care sa imi bucure buclele.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Campanie BUZZStore -Testul Silan aprilie 2016

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific