A venit momentul sa discut cu fetita mea despre perioada menstruala?

 


Daca esti mama de fata, sigur vine o zi cand ii vei spune despre perioada sensibila prin care va trece si ea si, va trebui sa o pregatesti sa inteleaga ce inseamna aceasta perioada si care este rolul acesteia.

La noi, chiar ieri am discutat deschis despre acest subiect si mi-a placut ca discutia a fost relaxata, cu exemple clare si descrierea unor situatii pe care sa le poata evita.

Tot in discutia noastra am venit cu exemple de absorbante/tampoane pe care le poate folosi. I-am recomandat gama de produse Always si, pentru ca, de putin timp si eu am schimbat modelul din Ultra in Platinum, am hotarat sa incerce acest model.


Ma bucur ca Always a ramas, inca de la prima aparitie pe piata, devotata noua, femeilor si ca, periodic, vine cu modele noi care sa ofere protectie tuturor cerintelor.

Recomand noul model de absorbant Always Platinum pentru ca:

- ofera mai multa protectie;

- are un material imbunatatit, usor, care absoarbe lichidul in interior;

- pentru ca ofera masuri 3 si 4 pentru protectii sporite pe timpul noptii;

- sunt confortabile;

- sunt sigure.

Spune parerea ta sincera despre absorbantele Always (Always Platinum daca le-ai incercat deja), iar eu iti voi transmite un esantion pentru testarea noului model de absorbant Always Platinum.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

fa music vibe sau copilaria anilor 90

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific