Prajitura de post usor de facut

In perioada postului gatesc aproape zilnic un desert rapid. 


Astazi, aflandu-ne in postul Sntelor Pasti, anul 2021, am ales sa gatesc aceasta prajitura, gata in 45 minute cu tot cu procesul de coacere!!!!!

Ingrediente:

300 grame faina

240 ml apa plata (sau minerala)

150 grame zahar

60 ml ulei

2 linguri cacao

2 mere

esenta de vanilie/zahar vanilat (dupa gust)

1/2 pachet praf de copt

un praf de sare


Mod de preparare:

Intr-un castron punem apa cu zaharul si amestecam pana cand zaharul se topeste. Adaugam sarea, uleiul, vanilia si cele 2 linguri cu cacao. Amestecam pana la omogenizare.





Separat, cernem faina impreuna cu praful de copt si le incorporam lingura cu lingura in mixul lichid. Textura compozitiei este una densa.

La final, incorporam merele decojite, in parti mici/cubulete. Prefer merele suculente. Puteti inlocui marul cu orice fruct. Am mai incercat cu caisa, piersica si para.


Dupa preferinta, puteti sa mai adaugati pt un plus de gust, stafide imbibate in rom, in prealabil sau migdale, nuci usor rumenite.

Eu am pus 10 migdale si am amestecat intreaga compoziție pe care, in final, am turnat.o intr-o tava 23/23, una cu ulei.



Am dat tava la cuptorul preincalzit la 180 grade, timp de 30-40 minute pana trece de testul scobitorii.

Prajitura este gata. 


Pofta buna!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

fa music vibe sau copilaria anilor 90

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific