#LENORBALSAM #BUZZLENORBALSAM

 

De sorcovit ne-am sorcovit si, uite, anul care a venit, in dar eu asta am primit.

Când vine vorba despre spălatul hainelor noastre, sunt drastica în alegerea detergentul și balsamului de rufe. Pentru ca vorbim de calitate, astazi, va prezint din gama de balsam Lenor, 2 parfumuri diferite:



Lenor Fresh/Dewy Blossom


 si

Lenor Chic/Gold Orchid 











Vrei un moment răcoritor de pur echilibru și claritate, înconjurat de note marine revigorante? 

Încearcă balsamul de rufe Lenor Dewy Blossom/Energy Fresh. 

Vrei un moment de evadare într-un decor senzual de orhidee aurii, vanilie și chihlimbar? 

Încearca cu încredere balsamul de rufe Lenor Gold Orchid/Chic și nu vei regreta. 

Despre campaniile organizate de Buzzstore v-am povestit de multe ori. Astăzi, încă o campanie marca #Buzzstore căruia i se adaugă #Lenor cu o gama noua, variata de parfumuri care te vor face sa te simți încrezătoare, relaxata, fericita ori pot declanșa amintiri și emoții, sentimente sau anumite trăiri. 

Vă voi da un exemplu simplu:

Vă amintiți zilele geroase de la tara când hainele înghețate de pe culme erau aduse de bunica pe soba și se pleosteau și toată camera era inundata de prospețimea acelor ierni bune? Lenor Fresh mi.a amintit de acele vremuri, mi.am amintit de copilărie într.o clipa. 

Voi? Ce experiente aveți cu #LenorBalsam? 

#BuzzLenorBalsam 




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Campanie BUZZStore -Testul Silan aprilie 2016

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific