Toalete fara tabu cu VIP-OO

Sunt in vizita la nasi si trebuie sa merg urgent la baie. Fara sa ma scuz, ma ridic de la masa si merg spre toaleta. Iau pe furis din poseta VIP-oo ... de când l-am descoperit il port tot timpul cu mine, imi este de ajutor. Il folosesc zilnic inainte sa folosesc vasul de toaleta. Ma bucur ca l-am descoperit. Daca inainte foloseam un chibrit pe care il ardeam pentru a acoperi mirosul neplacut dupa scaun, acum, inainte de a folosi wc-ul, folosesc spray-ul VIP-OO cu aroma preferata (lavanda) si pot sta linistita ca oricine poate intra dupa mine. Ies si imi face nasa cu ochiul si imi arata si ea secretul ei, VIP-oo de lamaie. Ma bucur ca mi-a ascultat sfatul (de fiecare data când gasim ceva eficient pentru casa si nu numai, facem intalnire de gradul 2 intre mamici, unde, pe rand, prezentam produse noi-ultima gaselnita a fost VIP-oo si stiu ca de atunci, multe din prietene il folosesc) si il foloseste.
Pe VIP-oo de la AirWick l-am intalnit pentru prima data in campania BuzzStore (desi, firma producatoare mi-a incantat simtul olfactiv si in trecut cu diverse alte produse). Am primit spre testare 3 recipiente cu arome diferite - lavanda, lamaie si fresh. Am preferat sa cumpar si sa ofer spre testare celei mai bune prietene varianta cu lamaie si doamnei care se ocupa cu curatenia la noi in casa varianta fresh. Am testat toate trei in acelasi timp. Prietena stia despre produs din reclama tv, doamna mea, insa, nu stia. Au ramas placut surprinse amandoua de puterea de acoperire a mirosurilor.
Va invit sa il descoperiti singuri. Se foloseste usor - spray direct in apa closetului, fara a atinge colacul de wc sau sa vina in contact cu pielea/ochii si apoi ne facem nevoile. Simplu fara mirosuri neplacute si fara rusine.





Pretul este unul accesibil si dureaza destul de mult.
Enjoy!
Geo

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Campanie BUZZStore -Testul Silan aprilie 2016

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific