uleiul de corp pentru bebelusi

La numai o saptamana dupa nasterea lui Zu1 am inceput sa ma informez cu privire la produsele pe care ar trebui sa le folosesc pentru masaj la baita si dupa. Am vazut ca Zu1 se relaxeaza foarte bine si adoarme dupa un masaj. Am gasit atunci un ulei recomandat de majoritatea mamicilor. Am fost incantata de miros, dar nu si de ingrediente. Am gasit o varianta naturala pe care am recomandat-o mult timp. Cand Zu1 a implinit 5 ani, a renuntat la masaj. Cand Zu2 s-a nascut a trebuit sa gasesc o solutie rapida pt ca, pe cel natural nu l-am mai gasit pe piata. Am gasit un ulei cu miros discret care ma ajuta si astazi. Este uleiul de corp din gama Cien pentru copii. Cien este marca proprie Lidl. Din gama Cien folosesc si eu sapunul de maini atat acasa cat si la birou. Sunt multumita de produs pentru ca, pentru familia noastra are dubla intrebuintare, atat pentru minunatul masaj de seara pentru somnicul lui Zu 2, cat si pentru jocul celor doi Zu-nisipul Kinetic. Imi pare rau ca nu am pastrat de aseara o cantitate de nisip, sper sa reusesc sa pregatesc zilele urmatoare pentru joaca celor mici pentru a va arata - revin cu articol.
Pentru masaj procedez in felul urmator: iau o cantitate de ulei Cien, o incalzesc intre palme si masez usor pielea puiului. Cand uleiul a intrat in piele, folosesc si 2-3 picaturi de ulei de masline presat la rece cu ulei de musetel facut in casa pentru un plus de stralucire. Asta este varianta noastra, dar, nu este nevoie de acest surplus, asa ne-am obisnuit noi. Ah, sa nu uit, tati ii face si lui mami acest masaj delicat pe omoplati, seara la somn. Este divin. Il recomand.
Pentru nisipul kinetic - folosesc un recipient cu ulei de corp pentru bebelusi marca Cien, nisip curat, spalat si un pic de colorant alimentar (se poate si fara). Joaca devine si mai faina cand incep sa arunce cu nisipul prin casa si mami cea "relaxata" incepe sa aduce dupa dragalasii Zu.
Spor la activitati!
Spor divin!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

fa music vibe sau copilaria anilor 90

Rapane in sos cu vin de sfecla rosie, unt si usturoi

#dove-edit stiintific